maysa-19 Arzymn ben normal isik alan odada uyuturyom karanlık losa alistimak pek iyi değil çünkü diyelim dışarı AVM yada başka bı evde uyutacaksin bebek aynı evdeki düzeni istiyor buda çok zor ben gürültüye ışığa süpürge sesine alistirdim
Zeynepomer96 Arzymn bizim odası karanlık cam yok alırken tereddüt ettik iyi ki öyle almışım gündüz de rahat uyuyor