Arzymn uyumucaksa zaten ne yaparsan yap uyumuyorlar gerçekten.Ben çok çocuk büyütmüş olsam da,kendi evladım söz konusu olunca kabullendim.Uyumuyorsa her şeyi denediğim halde,bebeğimi zorlayıp kendimi de onu da yıpratmıyorum valla.Hatta bugün öğlen oldu.Öğlen uykusuna yatsın istiyorum yok dalmıyor mümkün değil.Agu yapsın,oyuncak bakalım sürekli karın üstü dönelim ayaklara tapçin anca oyun derdinde.
Sonra bir anda bıraktı hepsini,kendi yan çevirdi kafasını kapattı gözünü 20dk sonra.
Bazen bize bile olur ya,ne yapsak dalamayız ne olduğunu anlamadığımız zamanlar bile olur.
Bebeklerde insan ☺️ Küçük boylu olanından.
3 yaşına kadar dönem dönem uyucak uyumucak filan.Ben takmadığım stres yapmadığım vakit çocuğun uykuya daha rahat ve hızlı daldığını tespit ettim.