Ozgeasya77 Sevgi1 her akşam veriyorum ben canım etkili olıyor gazını kolayca çıkarıyor çok gazlıyız bz çünkü
YuliEla Selmagkce 3ay 5 günlük bebeğim. Doktorumuz 10 ie 15 damla arasi gunde 2 kez kullandiriyor. Imkansiz degil,imkansiz olsa yapamzdik telas etmeyin 😂😂
YuliEla Selmagkce sabsimplex denmi bahsediyorsunuz biogaiadanmi? Biz 2 fark doktora gidiyoruz ortak kararlar alabilmek icin biraz titiz davraniyoruz her ikiside bu sekilde oneriyor sabsimplexi.
Selmagkce YuliEla ikisinide kullanıyoruz ikiside 5 damla biogioa günde 1 kere sabsimpleks günde 3 defa
BayanMinyon Benim bebeğim de 23 günlük çok gaz sorunumuz var doktor nurse harweys verdi iki gün kullandık ama ben biogaianin daha etkili olduğunu duyunca onu aldım nurse harweysi kesip ona başladık eczacı günde üç defa sabah öğle akşam ikiişer damla ver dedi ama biogaia kullananlar tek seferde 6 damla veriyoruz diyolar benmki mi yanlış iyice kafam karıştı yaramaz dye çok korkuyorum 😣