Sevgi1 canım o bitkisel bir gaz damlası korkmadan verebilirsin ben günde 3/4 kere veriyodum bide sana tavsiyem çok gazlı bir bebekse” biogaia” bağırsak düzenleyici almanı öneririm okadar iyi geliyorki düzenli günde 1 kere veriyorsun 6 damla ben kızımın gaz sorununu öyle çözdüm . Sap simplex ve biogaia düzenli kullandım .