2girlsmom fistikcisahap pantolonum krem attıgım resimdeki tonla aynı ayakkabıyı da krem aldım üstümde koyu mavi bir şey olacak 😊
fistikcisahap 2girlsmom çok güzel renk tam yazlık baharlık her renkle olur bence bunun altına hem hamile hem çocuk olduğu için düz taban rahat ama bir o kadar da şık bir babet en kurtarıcısı olur ve her zaman giyersin
2girlsmom fistikcisahap teşekkür ederim inşallah göründüğü gibi güzel gelirse bende kullanışlı olacagını düşünüyorum 🤗