usage BeH16 sadece gece için kullancam gündüz uykularımızda sorun yok şükür. Güneş doğunca tam odamıza vuruyo ben bile zorluk çekiyorum ışıkta uyumakta
usage zeynepogretmen mantıklı ben zaten gece odamı tam karanlık yapmıyorum, güneş doğunca da aynı olsun ki biraz geç uyansın tek derdim.
ftsdmrhn usage gündüz uykularında ise yararda, o saatte kalkmasının nedeni karartma perde degildir buyuk ihtimal. Bizde de var perde ama bizimki de o saatlerde uyanır hep. Arada bir sasirtip 7 de uyandığı da oluyor ama nadir 😄
hypatia usage ben yatak odasında tam karartma kullanıyorum siyah renk bir de benimki. Akşamdan bir farkı olmuyor
Nrgs usage oğlum da aynı sizin gibi gündüz sorun yok ama sabah çok erken uyanıyor fon perdem kahverengi ama bizde çok işe yaramadı açıkçası, ben de tam karartmalardan sipariş verdim ama daha gelmedi deneyimleyebilrsem yazarım yine 😊
limonlukarpuzzz usage perde filan boşver sana bir ucuz bir cozum sunayim folyo 😂😂 cama bantladim 5 de uyanmalar son bulduydu dun cikartayim dedim sabahin 4.30 unda gun dpmasiyla uyandi geri yaptim 😂
Duriskonunannesiii usage bizim de evlenirken yaptırmıştık eve başta akıl edemedik çekmeyi sonra gece gündüz uyum süreci yazılarına filan baktık karanlığı aydınlığı öğrensin gibisinden aklımıza fon perde geldi öyle kullanmaya başladık 😁
Mrvmlk usage bende var tamda karatmasına rağmen saat başı kalkar ve sabah 6 ayaktadır.çocuğun huyu suyu neyse o zaten o kadar karartsanda uyumak istemiyorsa uyumuyor ne yazık ki
usage Mrvmlk yaa 🙁 bizimki de saat başı kalkıyor ama en azından uykuya geçiriyorum yine 6 dan sonra hiç gecmiyo oyun modunda
SolinNasannesi5- Defneninannesie 10 aylık atağı var mıydı bide ne zaman geçiyor geçince düzeliyor mu uykuları sizin nasıl oldu