usage Merhaba anneler. Bebeğim sabah 5.30 6 arası uyanıyor, karartma perde alırsak belki daha geç uyanır diye düşündük ama karartma perdelerin de tam karartma ve kısmen karartma olanı varmış. Hangisi daha işe yarar ? Hangisini alalım karar veremedim ?
sevgi88 usage canım annem kullanıyor baya karanlık oluyor içerisi fakat bi ayrıntı onların o camı diğer apartmana bakıyor aşırı aydınlık olmuyor
Deletedmom27337 usage bnm yatak odamda blackstor dediklerinden var. Tamamen loşlaştırıypr içeriyi kenarlarından hafif aydınlık oluyor o kadar. Gece zaten zifiri karanlık oluyor gündüz loş. Ben memnunum kızımın odasına da aynı stordan yaptırcam. Stor kapalıyken gündüz daha çok uyuyor.
Duriskonunannesiii usage ben kullanıyorum ama normal yanlık fon perdelerden gün aydınlanmaya başlayınca çekiyorum uyku süresi uzuyor gündüz de hafif çekiyorum loş ışıkta uyumayı seviyor bayağı iie yarıyor gece gündüzü böyle öğrettim yoksa ilk aylarında gece 3 te kalkıyor 6-7 ye kadar uyumuyordu
usage Kk41 tam karartmali olanli bi otelde kalınca sabah olduğunu anlamamıştık uyanamamıştık. Öyle olsun istemiyoruz kismen olan nasıl?
usage Duriskonunannesiii çok mantikliymis fon perde. Ben tülümden yaptırdım başta, bilsem fon alırdım en kolayı olurdu
Defneninannesie Normal fon perdeö vardı yatak odasında koyu pembe kalın onu mandalla tutturuyoruö tule camıN boyutuna 8.30 9 da kalkıyor 13 aylık
SolinNasannesi5- Defneninannesie 10 aylık atağı var mıydı bide ne zaman geçiyor geçince düzeliyor mu uykuları sizin nasıl oldu
ozgiltrr usage benim kendi fonum baya karartıyor bir de yatak odası arkaya bakıyor çok iyi oluyor gündüzleri de karanlıkta uyuyor daha uzun uyuyor
usage ozgiltrr işe yariyor o zmn karatmak.insallah bizde de yarar. Odamiz cok ışık aliyor sabahları.her sabah en geç 6 da uyanıyor çok zorlanıyoruz
Duriskonunannesiii usage bizim de evlenirken yaptırmıştık eve başta akıl edemedik çekmeyi sonra gece gündüz uyum süreci yazılarına filan baktık karanlığı aydınlığı öğrensin gibisinden aklımıza fon perde geldi öyle kullanmaya başladık 😁
Qawsedrf İlk oğlumu karartma perde ile uyutuyordum hep gündüzleri de daha güzel uyuyor diye sonra nereye gitsem karartma perde arar oldu aydınlık ve seste uyuyamadı🥲 İkinci şimdi abisinin gürültüsünden yavrum her koşulda uyuyor çok şükür 😅
usage Qawsedrf ben sadece gece kullanıcam odamiz sabah cok ışık aliyor. Ilk çocukta öyle oluyo benim de ilk bebeğim. Ikincisinde abi/ablasindan da olsa cocuk sessizlik görmüyor ki alışsın 😀
BeH16 usage tam karartma kullanıyorum odası gece gibi oluyor gece lambası açıyorum gündüz uyuturken de. Benim uykuyla ilgili çok sorunlarımız oldu oğlumla mecburiyetti açıkçası. Eğer karartma perdeye alışırsa farklı yerde uyutman da biraz zorlaşabilir. Bizim öyle oldu..
usage BeH16 sadece gece için kullancam gündüz uykularımızda sorun yok şükür. Güneş doğunca tam odamıza vuruyo ben bile zorluk çekiyorum ışıkta uyumakta
zeynepogretmen usage ben kullanıyorum kızımın odasında. Blackout olanları bekarken kendim için kullanıyordum tamamen karartıyor ama bebeğim için onu değil tam karartma yapmayan bir fon kullanıyorum. Tamamen karanlık alışmasın diye.
usage zeynepogretmen mantıklı ben zaten gece odamı tam karanlık yapmıyorum, güneş doğunca da aynı olsun ki biraz geç uyansın tek derdim.