Derya71 MihrimahRabia en az 4 yas olmasi gerektigini dusunuyorum ama benimkinin fazla 😁😁 simdiki aklim olsa daha erken yapardim ama gec yapmaninda avantaji var buyuk kizim cok yardimci bana kucuk anne gibi masallah 10 yasinda kendileri ufak kizimda 5 ay 23 gunluk
Aysen58 bidibidibidi basınız sağolsun çok çok üzüldüm bende. Yardımcınız var mı isterseniz bir tane daha yapın. Ama bence çocuğunuz en azından 20 aylık olsun.
bidibidibidi Aysen58 yok canım kendim bakıyorum. Bende bezden çıksın şöyle güzelce yürümeyi öğrensin inşallah o zaman düşüneyim diyorum. Öbür türlü bana çok zor olur sanırım
Hygge MihrimahRabia 😂😂 Ben ikinci çocuk hayatta yapmam daha da ondan espri olarak yazdım. Ama yine de olur mu olur benim ablamla aramda 8 yaş var 😂 Annenin yaşı da tabi önemli 😂😂
Eymenncik MihrimahRabia en az 5 en fazla 7 diye dusunuyorum. Azcik uyku uyumadan asla 2.yi istemiyorum cunku ☺️ Dinlenmek benimde hakkim sonucta.
Toplumcubirisi MihrimahRabia şu kadar olmalı diye bir şey olmaz cocuktan çocuğa değişir uslu bebekse ara açıklayabilir ama yaramaz hırçın uyumayan bebekse beklenebilir. İlla şu kadar olacak diyenleri anlayamiyorum
Birponciginanasi Bence bunun yasla değil annenin kendini hazır hissetmesiyle orantısı var oğlum 17 aylık ama sorun hazır misin diye değilim .. Ve bir 17 20 ay daha hazır olamam gibi.. Rabbim herkesin gönlüne göre versin
buselidunya MihrimahRabia Kızım doğmadan önce iki bebenin yaş aralığı bence 1-2 yaş olmalı arkadaş gibi olurlar diyordum ama şuan 4-5 yaş iyidir diyorum fikrim değişir mi bilemiciiiim 😁
Balli_pastamm MihrimahRabia 3-4 bence yada daha yukarısi Tuvalet aliskanligi falan kazanmali,kendi yiyip icebilmeli, uykusunu kendi uyuyabilmeli Benim ikiz olduğu icin Allah kismet ederse insAllah 6-7sene sonra düşünüyorum 🤗
MihrimahRabia Cevaplar için tek tek teşekkür ederim hanimlar dun girip yazamadim smdide kizimla ilgilenmekten tek tek donemiorum sağolun görüşlerinizi bildirdiğiniz icin 🌼🕊️🧚🏻♀️