Benim ilk kızım 6,5 yaşında şimdi ikinci kızıma kavuştum. 1 aylık oldu. Zor bi bebek çok gazlı, meme bağımlısı. Ağladığı zaman memeden başka çare yok susturmak için. Büyük kızım bana hep yardımcı oluyor. Kardeşini oyalamaya çalışıyor. Bezini, mendilini, kıyafetini getiriyor. Hepsinden önemlisi kendi kendine yetiyor artık. Banyosunu kendi yapıyor, giyiniyor saçını kurutuyor. Kendi kendine uyuyor. Eğer daha küçükken yapsaydım çok zorlanırdım ama bi yandanda büyükler der ya burnun boktan çıkmadan hemen ikinciyi yap diye. Onu da düşünmüyor değilim. Tam rahatlamışken başa dönmekte çok zorlayıcı. Rabbim can sağlığı versin, bebişlerimiz sağlıkla büyüsün inşallah 🙏