Mom084 kubraanne 😆😆😆 ya işte o halı gozumun önünden gitmiyor 😆😆😆😆 ilk defa çıktık napacagimi şaşırdım 😆😆😆😆😆😆
Denizpasam Mom084 aynen cnm bunu dedim ben, trendyol da kullananların yorumları var, burda da vardır belki kullanan bakalım yazan olacak mı
Mom084 Denizpasam evet yorumlara baktım memnun olanda var olmayanda kafamda deli sorular 😆 bugün marketler kalabalıktı geri döndüm de yarın sabah gidicem akşam.olmadan bı denicem bakalım dışarda napabilirim 😎