Mom084 Kizlar tuvalet eğitimi hakkında bişey danışmak istiyorum 🙄 Gün içinde evde tuvalet rutini oluşturduk fakat dışarı çıkınca napiyorsunuz yani alıştırma kilodu dışarda ise yarar mı acaba 🙄
Denizpasam Mom084 bizde yakın zamanda öğrendik tuvaleti cnm, dışarısı için taşınabilir Lazımlık tarzı ürünler var trendyolda görmüştüm aklına yatar mı bilmem istersen bi göz at, oto koltuğuna da e bebek yatak koruyucu var onu sermeyi düşünüyorum
Maviyesil121212 Mom084 dışarıya derken park gibi bir yer mi açık alan mi? Eğer öyleyse ben çevredeki fırın bakkal vs yerlerden rica ediyordum
kubraanne Mom084 Benimkide yeni ogrendi daha disarida hic gelmedi henuz cisi gelirse napicam bilmiyorum baska yerlerdede korkuyor yapmiyor. 🙄
Mom084 Tugba6336 ya bazen hani market e gitmem gerekiyor uzakda market 2 saat alıyor nerdeyse napsam bilemedim
Zeynepalya_ve_annesi Bizde dun basladik henuz 20 ayligiz evde gidip gelip oturtuyoruz saat başı falan ama henuz disari cikartmadigim icin bisey diyemem kapiya indiginde de acik birakiyorum eve gelince yaptiriyorum
Mom084 Zeynepalya_ve_annesi uzağa gidince önemli yanı git gel alışveriş yap market 2 saat alıyor eve donemiyorum.ki bı çözüm bulmam lazım 😳🥺
Tugba6336 Mom084 yani ben bez başlamıştım kafası karıştı çocugun. Altına çiş yapmayan çocuk yapmaya başladı söylemedi. 2.5 aydar sonra tekrar bez bağladım. 26 aylıktı işte öğrendiğinde. 28. Ayda tekrar başladık bez 32 aylık şimdi. Biraz idrak etmeye başladı tekrar başlayacam. Bez bağlamayın asla o hatayı yaptım ben tuvaletini yaptırıp götürün. Yada bir aya kadar eşiniz yapsın bu tarz seyleri.
Denizpasam Mom084 marketten hemen çıkıp uygun bir yerde yaptırabiliriz heralde, zor işler, bi süre sonra iyice tutmayı öğrenirler heralde. Boş şişe bile olur plastik 😂
Mom084 Maviyesil121212 yok anam park öyle gitmiyoruz market ihtiyacı için cikiyorum bı dün bez bağladım mesela.tuvalet geldiğini anladım oturacak yer aradı 😳
Mom084 Denizpasam anam erkek olsa kolay da kız işte tuvale let oturmak için dün kendini yırttı dışarda 😳😆
Mom084 kubraanne ne kadarlık bebeğiniz dün oturtdum çıkmadan yaptı 2 saat dışarda ksldim reslzil oldum oturacak yer aradı 😳😆😆😆
Denizpasam Mom084 aynen cnm bunu dedim ben, trendyol da kullananların yorumları var, burda da vardır belki kullanan bakalım yazan olacak mı
Mom084 kubraanne 😆😆😆 ya işte o halı gozumun önünden gitmiyor 😆😆😆😆 ilk defa çıktık napacagimi şaşırdım 😆😆😆😆😆😆