Cenayal Kader51 damla damla olmuştu bizim kanama zıbınını lekelemişti 4-5 nokta şeklinde. isterseniz bir doktora gösterin sizde içiniz rahat etsin 🙏🏼
Kader51 Gorkeminannesiii gobegi dustugu gun banyo yaptirdilar cocugu 1 saat sonra mi ney fotografi gordunhx mu abba normal mi
Gorkeminannesiii Kader51 bizdee öyle yaptık düştükten sonra yıkadık üzme kendini bişi olmaz inşallah ☺️😊
Cenayal Kader51 korkma, önemli birşey değil olurmuş kanama önemli olan eğer fazlaysa açık birşey varsa müdahale edilmesi ondada sanıyorum K vit yapıyorlarmış eğer gerekiyorsa. Çok ağladığı bir günde olmuştu bizim, içiniz rahat olsun geçmiş olsun😌
Mom727373 Kader51 göbeği düştükten sonra benim de başıma gelmişti bezi açtığımda farkettim kurumuş kan vardı hemşiremize söyledim tekrar ederse gelin demişti tekrar etmeyince gitmedik bi sorun olmadı canım. İstersen hemşirenize sor sağlık ocağına hem fotoğraf da gönderebilirsin whatsappla
Zeynaa1 Kader51 fotoğrafa baktım canım bizimki göbeği düştüğü gün bundan bile azdı ama k vitamini vurdular bence sen bir doktora git göbeği duzeli ne kadar oldu oranın kuruması gerekiyor du
Yenianne0681 Kader51 bizde de okdu canm gobek bagi fustu 4-5 gun sonra aglayip kastikca bir kac damla kan oldu sukur sonra gecti doktorumuz da yogun olmafigi surece korkma demisti
PortakalliKahve Kader51 korkmayın, benim bebeğiminde kanamıştı. Hastaneye götürün k vitamini iğnesi yapıyorlar. Bir daha da kanamıyor. Bakımına da dikkat edersiniz hiç bir şey olmaz
Cakos Kader51 Doktora gidin . Bizim de oyle olmustu k vitamini yapiyorlar . Takip ediyorsunuz bi kac gun hala kanama var mi yok mu diye . Eger varsa tekrar doktor gorsun . Ama ihmal etmeyin kanama varsa .
Gamze55 Kader51 canım benim bebekte böyleydi dediğim gibi eczanelerde göbek bakım seti var sprey seklinde göbegine 3 kere sıkıp icinde mendilide var tek kullanımlık onunla kurula canım bezle hic kapatma o kısmı katla hava girsin zamanla kuruyup gidecek🌸