Merhaba benim bebeğiminde aynı şekilde olmuştu göbek bağı düştükten 4-5 gün sonra 13 14 günlüktü sanırım göbeğinde kanama olmuş. Hemen bir panikle doktora götürdük. Doktor göbek bağı yeni düştüğü için böyle minik minik damla olabilir dedi. Hatta panikle geldiğimiz için ilk bebeğiniz mi diye bir de dalga geçti 🙄 Kanama da bir kaç gün sonra tamamen geçti. Doğumda K vitamini yapıyorlar zaten ama belki yeniden yaparlar. Bize yapmadılar.