Gorkeminannesiiiilk zamanlar ağlıyordum uykusuzluktan ama vücudum alışti artik biraz baş ağrısı yapıyor o kadar. Erken yatmaya çalışıyorum bebis uyuyunca doğru yatak ne dizi izleyebiliyorum ne bisey uyumazsam sersem gibi oluyorum bide 6 yaşında kızım var istekleri bitmiyor. İyi olsunlar yeter diyorum artık kendimden geçtim