okuyanannee sanırım biraz da genetik ama sürekli emzirin sağın göğüs te süt az da olsa boşalsın ki yenisi için sinyal gitsin. Bol su ve bence tatlının da çık etkisi var valla emzirmek zayıflatır derlerdi ama ben emzirdikçe acıkıp yiyenlerdenim ama sanırım bu yüzden süt artıyor