Mer0101 herkesin yapabildiği bişey değil ne kadar kocakarı yöntemide olsa bilinçsiz yapan biri çocuga zarar verebilir dikkatli olmakta fayda var bebek yüz üstü yatırılır beli ovularak ısıtılıp sonra sağ el avuç içiyle sol ayak topubu birleştirilir birbirine uzak kalıyorsa hareket yavaş yavaş tekrarlanır en sonunda kuluncu düzelince birleşiyor olması gerek al ve ayağın. Aynı işlemi sol el sağ ayakla yapılıp işlem bittiğinde beli sıcak ve sıkı tutmak önemlidir.. Bu gerek bükülmesi denilen sey cocugun oturma ayı gelmeden yanlışlıkla azda oturtulmasından kaynaklanır fark etmeden bazen otutturan olabiliyor bebişlerimizi ☺️