Gygy deneyin kesinlikle gaz damlalarının içinde de kimyon var yani bebeklere verilebiliyor kimyon, bir çay bardağı kadar suya yarım çay kaşığı kadar kimyon atıp demleyin, bir tülbent ile süzün içinde kimyon parçacığı kalmasın, Emzirme den önce bir çay kaşığı verin Karnı tok olunca bazen kusma olabiliyor, ben ne zaman bunu versem çocuk anında gazını çıkarıyordu, siz kendinize göre belirli aralıklarla verirsiniz bazen benim birkaç çay kaşığı verdiğim de oldu çok faydası oluyor