Bebeğime olmuştu bezini değiştirmiştim aynı markanın başka bezini almıştım sadece bir kere kullanımda pişik olmuştu ne denedim ise geçememişti doktora götürdüm meğerse pişik mantara dönüşmüş TROSYD krem verdi doktoru sabah akşam ince tabaka halinde sürdüm bir buçuk günde geçti 15 20 lira bir şeydi fiyatıda muhakkak deneyin bizimkine şifa oldu inşallah size de olur. Hatta demişti pişik olduğunda ilerlemeden bir gün kullan geçer diye