macakizi Kizimin adini Özüm koymadan önce Yade’ye heveslenmiştik. Kayınvalidem “çocuğa ismi sorulunca Yade dediğinde iade gibi anlaşılacak o ne öyle” diyerek soğutmuştu isimden 😅 Güzel isim Yade, çok severim.
Cansinn macakizi benimde aklima bisiler geliyor ahahah ama cok hafif bir seslenisi var ben yade deyince hemen gozumde nedense o kizin kisiligi ve fizigi gozumde canlaniyor ve bende bana boyle hissetiren isimler istiyorum 😕❤️
Ogullarinaasikanne Cansinn benim adim yade yade yade gezerim hep matiyle matiyle hayal dünyam burası şarkısı çaldı beynimde birden trt çocuk sağolsun 🙈 kızım olsa yaren cok istemiştim bana arkadaş dost olsun yanima yaren olsun diye ama iki oğlum oldu 🥰
Balevlat-2019 Cansinn çok güzel isim Yade🌼 benim kızımın ismi Meryem😍 ama rüyamda ablamın kızı olduğunu ismini Yade koyduğunu görmüştüm😂 çocuk düşünmüyor ama olursa ismi hazır 😂
Cansinn Balevlat-2019 bende bir ablamla paylastim henuz oda sicak bakti Allahim ismiyle buyuysun insallah kzini ben oglumdada hic ruya gormedim bundada cok isterdim oyle manali birsey goreyim 🤷🏻♀️
Bebibebi Cansinn canım çizgi film var böyle okul çağında dalga geçerler bnce bnm kızom sare ona bile fare diyen oluyo deliriyorum
DtGamze Cansinn Cansinn melinda milya nilay nilda melinda yabancı bir dilde benim.kizim demek nilda kızımın adı zırhını kuşanmış savaşmaya hazır savaşçı kadın ve mucize demek milya doğum esnasında kadının gözünden süzülen gözyaşı demek nilay ayın parlaklığı demek 🥰
AzraCinar Cansinn Ben mardinliyim canim, biz anneye Yade diyoruz. Diyarbakırlılar falan genelde daye der. Ben anneme yade diyorum.
izmirli123 Cansinn kızımın adı Zeynep 🌸 Yade ismi değişik geldi bana. Ama önemli olan sizin içinize sinmesi ☺️