bikerem Cansinn amin hepimizin yavrusuna insallah. Tuana 13yasina girdi,bekarken koymustum adini😍 bi de meyra ismini begenirim
Ygz Cansinn ayza🌸 anlamı; ay gibi ve ay gibi güzel yüzlü kız bir kızım olursa koyacağım inşallah kulağa çok hoş geliyor🙃
iyikianneyim61 Cansinn bende çizgi filmeden gordum kizimla bakiyoruz kma yade ismi hos 🤗 benim kizimin adi duru🌸🌸
Cansinn Kahveliseker hayir canim bende kürtüm biz daye diyoruz harfler biraz yer deyismis ondan ayni gibi duruyor 😁
AzraCinar Cansinn Ben mardinliyim canim, biz anneye Yade diyoruz. Diyarbakırlılar falan genelde daye der. Ben anneme yade diyorum.