AryamH ben aldım kızım 6 buçuk aylık hala puseti kullanıyorum diğer kısımıda bi kaç gün denedim iyi gibiydi oturuyordu alt minderinin üstüne ben başka alt açma koyduğumdan dolayı kaymadı şimdilik memnunum bana zor gelmedi görünüşü buyun travellere baktım aynı yani öyle çok Zor değil ben çok zaman kendim kızımı hazırladım koydum çıktım dışarı marka adına firması iyi allab var şimdi pusetin kenarları biz ala ala hafif dikiş açıldı gibi ama açılmamıştı firma bize yollayın değiştirelim dedi ama bunu diğer markalar vermiyor ne yazık ki o yönleri iyi