AryamH ben benetto 540 kullanıyorum 6 ay puseti kullandık hatta puset arabaya koltuk gibi baglaniyo memnundum büyük halini kullanıyorum şu an en büyük sıkıntısı tekerleri çok büyük eğer toplu taşıma kullanacaksan ona uygun değil haricinde güzel bi araba sürüşü rahat