Haticekkbkr Leylus ben de hiç muhallebi tarzı şeyler yedirmedim canım, bı kere bı deneyim dedim, baktım yemiyor, bı daha hiç yapmadım. Yanlış değil tabiki canım neden yanlış olsun. Normal kahvalti yemek meyveli yoğurt falan yediriyorum ben.
Leylus Haticekkbkr bizimde suan 4 öğün canım kahvaltı öğlen çorba akşam yemek sonrasın içinde meyve aralardada emiyor ama geçen ay kilo almamış 200 gr eksin çıktı hatta anlamadım 🙄
Rabia-p21 Prenses-annesi1 mama veriyordum mamayı bıraktı gün içinde ne çorbası verdiysem ondan veriyorum gece uyumadan önce 3bucuk kepçe içiyodu her gece diş çıkartmaya başlayınca iştahı kesildi
Haticekkbkr Prenses-annesi1 13 buçuk canım, uyanıyor gece birkaç defa Emziriyorum ben de. Ama aciktigindan uyandığını düşünmüyorum emmek için uyanıyor bence.
Haticekkbkr busgokalp doğrudur canim, doktorlardan bu tarz bı tavsiye almadım ben, Emziriyorum zaten.
Fatma69 Prenses-annesi1 hero baybinin kaşık mamasını veriyorum içine yarım muz, ceviz, bazende bebe bisküvisi koyup eziyorum, çok da güzel tok tutuyor
Haticekkbkr Leylus ben de aynı sekilde ilerliyorum canım, en son doktorumuz gayet normal ideal kiloda demişti.
Buse62 Prenses-annesi1 irmik pirinç unu tambuğday unu biraz da keçiboynuzu unundan karıştırıp muhallebi yapıyorum ılınınca içine pekmez katıyorum severek yiyo. 1 yaşında benimde bebeğim sütle yaptıgım muhallebiyi hiç sevmiyor. Un karışımını suyla pişirip pekmez katıyorum çok seviyor
mavisimmm20 Prenses-annesi1 yok asla yemez denedim çok aç kalsa bile yemiyor mama istiyor nasıl başa cikicam bilmiyorum