Sevgilimmm Prenses-annesi1 Evdeki meyvelerle yulafi kaynatıyorum. İçine de ceviz ve ruseym atıp mixerden geçiriyorum.
Bsgl Prenses-annesi1 bir sürü tarifim var hergün değişik değişik veriyorum bugün gece mesela yarım elmayı haşladım ezdim üzerine 1 tatlı kasığı irmik pişirip ekledim üzerine çekilmiş badem ve ruseym ekledim yanına kefir verdim mis gibi 😊
Haticekkbkr Prenses-annesi1 uyumadan önce bişey vermiyorum canım. Normal akşam yemeği yiyor, Emziriyorum sadece.
Prenses-annesi1 36DorukEgemm36 biz 1 yaşındayız hep yaptığım bir mama var irmikli ama değişik bişey veriym artık diyorum
mavisimmm20 Prenses-annesi1 tarifini verir misiniz bende yapmak istiyorum bir yaşında ama hala akşamları yatmadan devam sütü icer sadece
Prenses-annesi1 mavisimmm20 hemen yazıyorum☺️ Yarım muz. Muz büyükse 3e bölüyorum 3te 1ini kullanıyorum 1 tam ceviz 1 tatlı kaşığı pancar pekmezi 1 yemek kaşığı irmik 1 yemek kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı zeytinyağını karıştır Doktorumuz anne sütü koyabilirsen anne sütüde ekle demişti ama ben yedirdikten sonra uyutmak için emzirdiğimden koymuyorum Uyutmadan 1 saat önce hazırlıyorum dolaba koyuyorum yarım saat sonra dolaptan çıkartıp yediriyorum tok tutuyor değişik bişeyler yediriyim diyorum artık ☺️
mavisimmm20 Prenses-annesi1 maşallah çok güzel yazmışsınız da benim kızım asla yemez bunları mamaya okadar alıştı ki ağzına bı lokma bişey kOyamıyorum her yaptığım çöpe gidiyor 😕
busgokalp Haticekkbkr en ama en doğrusu eğer anne sütü almıyorsa bir saat önce devam sütü tüm doktorların da tavsiyesi bu yönde
Prenses-annesi1 Haticekkbkr bende uyanmasın uykusu bölünmesin acıkıpta diye veriyorum hep kaç aylık sizinki?
Leylus Haticekkbkr merhaba oğlum 11.5 aylık emziriyorum çok goruyorum gece ya d akgündüz hıc muhallebi vs yapmadım yanlış mı yapıyorum acaba
mavisimmm20 Prenses-annesi1 yok asla yemez denedim çok aç kalsa bile yemiyor mama istiyor nasıl başa cikicam bilmiyorum
Haticekkbkr busgokalp doğrudur canim, doktorlardan bu tarz bı tavsiye almadım ben, Emziriyorum zaten.
Haticekkbkr Prenses-annesi1 13 buçuk canım, uyanıyor gece birkaç defa Emziriyorum ben de. Ama aciktigindan uyandığını düşünmüyorum emmek için uyanıyor bence.
Haticekkbkr Leylus ben de hiç muhallebi tarzı şeyler yedirmedim canım, bı kere bı deneyim dedim, baktım yemiyor, bı daha hiç yapmadım. Yanlış değil tabiki canım neden yanlış olsun. Normal kahvalti yemek meyveli yoğurt falan yediriyorum ben.