KahramanAnne zeytinyağıyla mesaj yap poposunun delıgıne serçe parmağınla yavaş yavaş oğlum 1,5ayllıkken başladı kabız olmaya sonra mama yazdıdoktorumuz(aptamil presyneo1) bunun ıcınmıs zaten iyi geldı zeytınyagıula masaj yapıyoruz bacaklarını hareketettırıyprum sab sımplex çok iyi zaten kolik oğlum biberonu vs bile ona göre sectık yani doktorumuz cerrahpaşada Prof dr Ömer Faruk beşerl kabızlık ıcın gitmiştik ve popsına asla borucu sokturmayın lavmandayaptırmayın kaç aylık bilmiyorum ama bizcahıllıkettik 2ayllkkenyaptırdık eşimle çok pişmanızhala yapmak ıstıyolarkakası olunca amabizred ediyoruz yazarken bıleaklomageldi boruyu sokarken yavrumun gözyaşları 2ayllkken daha allahım ya