merveikra27 OZlem-gokalp insallah cnm aynen surekli emzirmeye çalışıyorum ama sagdigim zaman az çıkıyor bide goguslerim sertlesmiyor yumusak oldugu icin acabaa yetmiyor mu diye dusunmeden edemiyorum
OZlem-gokalp Beren00 emzirme danışmanım bebeğin emiyorsa sütüm yetiyormu diye asla endişelenme dedi doğru pozisyonda bebek sütü alabiliyorsa ve çiş kaka takibi yap pompa sadece bebek emmdiği zaman yap ve sıksık gündüZ emzir dedi aynısını onun söylediklerni uyguladım bebeğim kilo almaya başladı pompa hayatımdan tamamen çıktı bebeğim mutlu ben mutlu çok şükür 40günlükken başladık bu sekilde bebeğim 3,5 aylık pompa sadece 2 kez kullandım ataktan dolayı oda sütünüz yetiyormu yetmiyormu endişesinden çıktığınız an ikinizde mutlu ilerliyorsunuz çok memnunum iyi emzirenanneyle (ınstagram ismi )tanıştım bebeğim kilosuda normal allah ondan razı olsun sürekli pompa yapmaktan beni kurtardı çünki tüm dr hemen pompa yap emzirdikten sonra o sütü ver diyorlardı yorgunluktan maaf olmuştum şükür bugünümüze sizde kendi sütünüze güvenin cc leri düşündükçe ve gördükçe psikolojiniz bozulur ve hergeçwn gün neden artmıyor acaba doyuyormu diye endişe edersiniz uzun yazdım hakkınızı helal edin maaşşallah deyin 🙏
merveikra27 OZlem-gokalp yardimci olmak icin yazıyorsunuz teşekkür ederim sagdigim zaman aynen az çıkınca ister istemez yetmiyor psikolojine giriyorum cisi iyi kakasini da gunluk yapıyordu ama son bi haftadir yapmıyor sadece bir kez zorla yaptı kabiz galiba
OZlem-gokalp merveikra27 kaç aylıktı çünki üçüncü aydan sonra meme yumusak olur eskisi gibi sert olmaz
merveikra27 OZlem-gokalp dun saglik ocagina gittim 700 gram almış mama zorla yediriyordum yani gunde en fazla 30 cc yiyordu diyebilirim
OZlem-gokalp merveikra27 emzirme danışmanı yardımı almayı düşündünüzmü bence deneyin kafanız rahat olur ben çok memnunum bebeğim suanda atak döneminde çok emmiyor ama hiç dert etmiyorum 15dk bir teklif ediyorum emdikçe süt artar 😉 emmiyorsa sağarsın ve üç dk kadar emiyor fkat kg iyi gidiyor yinede sütünüz bebeğinize yetiyordur bebekler çiş yapıyorsa kakada bazen 4 günde bir kez bile olabiliyormuş dr söyledi Mamada veriyorsanız zorlada olsa kilo alımıda iyi gibi sanki 700 gr bir ayda değilmi bence çok iyi
DoganurcaN Canım sağmaya ne bakıyosun, benimkinden bazen bi damla bile çıkmıyo, nasıl korkmuştum çocuk aç yaşıyo resmen diye meğer göğüslerim terbiye olmuş, bebeğim şuan 3 aylık 8 kg😀 maşallah daha nasıl doysun
OZlem-gokalp DoganurcaN kız maaşşallah benim bebek 4 olcak 5,5 düşün ama bak dert etmiyorum 😂 kötü değil diyor dr o yüzden bence kızlar kendinize güvenin illaki emicek aç kalamaz ya hayvanlar düşünüyormu bebeğim aç kaldı aman diyeeee yada sütüm az diye düşünemiyorlar bile onlarda canlı doğal bir süreç içgüdüsel illaki emer de doyarda ben şunu anladım anne nekadar kendine sütüne güvenirse kafası rahat olursa eminimki doyuyor derse inanın bebek kg ilerlemesi ve sizin ruh halinizde iyi oluyor
merveikra27 OZlem-gokalp evet cok degil kilo alimi ama azda degil oyuzden rahatladim ben kilolu olsun dusuncesinde degilim doysun yeter diyorum cok şükür kiloda almış rahatladım oyuzden benim kizda 2.5 aylik 4.700 kilosu
DoganurcaN merveikra27 ilk ay süt çıkıyodu ikinci aydan çıkan süt baya azaldı benim 3te artık damla yok göğsüm taş gibi olsa da, makineden kaynaklımı bilmiyorum mochi bendeki
merveikra27 DoganurcaN hm benimki wee elektrikli ilk ay sadece bi kac damla geliyordu simdi ise 30 40 cc en fazla oyuzden yetmiyor mu acaba diye sormaktan kendimi alıkoyamadım