Beren00 emzirme danışmanım bebeğin emiyorsa sütüm yetiyormu diye asla endişelenme dedi doğru pozisyonda bebek sütü alabiliyorsa ve çiş kaka takibi yap pompa sadece bebek emmdiği zaman yap ve sıksık gündüZ emzir dedi aynısını onun söylediklerni uyguladım bebeğim kilo almaya başladı pompa hayatımdan tamamen çıktı bebeğim mutlu ben mutlu çok şükür 40günlükken başladık bu sekilde bebeğim 3,5 aylık pompa sadece 2 kez kullandım ataktan dolayı oda sütünüz yetiyormu yetmiyormu endişesinden çıktığınız an ikinizde mutlu ilerliyorsunuz çok memnunum iyi emzirenanneyle (ınstagram ismi )tanıştım bebeğim kilosuda normal allah ondan razı olsun sürekli pompa yapmaktan beni kurtardı çünki tüm dr hemen pompa yap emzirdikten sonra o sütü ver diyorlardı yorgunluktan maaf olmuştum şükür bugünümüze sizde kendi sütünüze güvenin cc leri düşündükçe ve gördükçe psikolojiniz bozulur ve hergeçwn gün neden artmıyor acaba doyuyormu diye endişe edersiniz uzun yazdım hakkınızı helal edin maaşşallah deyin 🙏