Cgdmltr93 tabi o da bir destek sayılıyor,her uyandığında sizi yanında görerek uykuya geçmek istiyordur,aslına bakarsanız ne kadar az destek o kadar çok uyku,benim bebeğimde destekle uyuyordu yavaş yavaş her desteği azaltarak kestim,en sonunda kendi yatağında kendi kendine uyumayı öğrendi,ağlatmadan üzmeden yavaş yavaş destekleri keserek daha kaliteli bir uykuya geçiş yapabilirsiniz