Ges-25 ah ben içinizi karartmayayım🤭 9 aylık tam bugün. Gaz problemimiz hala var😞 hiç uyumayan bir bebeğim vardı, uyuduğunda da ben hemen öyle kestiremeyen biriyim uykuya dalmam zaten yarım saati bulur, dinlenemezdim çok korkardım reflüsünden boğulacak diye. Hepsi geçti, inanın geçiyor. Zor oluyor ama geçiyor. Tek tavsiyem en zor günün bile biteceğini bilin ve o kadar hızlı büyüyorlar ki inanamazsınız mümkün oldukça hep tadını çıkarın. Ve en önemlisi her uyuduğunda uyuyun. Evi barkı boş verin işler hiç bitmiyor ve bitmeyecek. Kendinize zaman ayırın siz, siz mutlu olun ki bebeğiniz de mutlu olacak🙏🏻