Ges-25 hiç bir şey olmaz. Uyurken uzamış sarılık uada bebeğinizin şeker hastalığı vs vs gibi bir sıkıntısı yoksa (kısacası doktor illaki de iki saatte bir besleyeceksin demediyse) 3-4 saat uyuyabilir. Çok minik değil artık büyümüş 🥰 sizde bu süreleri aşmamaya çalışarak alarm kurun ve yatın. İlk zamanlar zor oluyor enerjiye ihtiyacınız var. Uyanık olduğunda da daha sık emzirin🙏🏻 Hiç bir şey olmaz, korkmayın. Ben 40 ı çıktıktan sonra uyandırma meselesini bırakmıştım ama uyumazdı zaten 20 günden sonra gözlerini açıyorlar, gazmana dönüyorlar 🤭😂