Ayazzmirann uzamış sarılık olmuş sizinkisi, eğer bebekte sürekli uyku hali ve yorgunluk varsa bence fetoterapi(ışık) almalı.
Bu yenidoğan sarılığı gibi aç kaldıkça artan bişey değil, senin sütündeki bir madde bağırsakta bilirubin emilimini yanlış yapıyor ve kana karıştırıyor
Yani 2 saatte bir emzirme kuralını bırakabilirsk bebeğin ağladıkça emzir ama yine de 3.5 4 saati geçmesin
Ve bence başka bir çocuk doktoruna daha göster
Anne sütü alam bebeklerde 9-10 güne kadar kaka yapmaması normal karşılanır, bazrn bağırsakta tamemn sindirilip dışkıya dönüşmeyebiliyor çünkü