Happygirl10 Kızlar 2 ay 20 günlük bebeğim var dün gece yatmadan 12 de emzirdim gece 3 e alarm kurmuştum fakat alarmı duymamışim uyandığımda saat 7.30 dü Bebek de hiç aglamadi. İlk defa böyle uzun aç kaldı . Bu ayda bebeğin emme sıklığı ne olmalı bu kadar aç kalması sıkıntı olur mu ?
Zerinisa Happygirl10 ac cok kalinca genelde halsizlesip daha cok uyuyormus bebekler bnde bi kac defa uyuyakalmistim yavrum zayifladi o gundur bugun uyumuyorum cok dikkat eduom.genelde iki kez emziriyorum 2_4kadar bekliyorum sonra uyuyorum iki uc saat
Dorukcumunannesi Happygirl10 bi 15-20 gun daha 3saatte bir emzirmeye devam et bence sonra bebek ne zmn uyanirsa o zmn emsin
Deletedmom0031 Ben o aylarda uyandırmadım ne zaman uyanırsa o zaman emziriyodum. Burda kaldırıp emzirin diyolar diye bi gece kaldırdım emzirmek için sabaha kadar uyumadı huzursuzlandı.
Happygirl10 Normalde ben de alarm kuruyorum ama hep alarmı kapatıp yatıyorum biraz daha bizimki acikinca uyandırdı bu gece uyanmadi sabah olmuş kalktigimda en iyisi doktora gittim de sorayım
Gurbetozkan Ben mama veriyorum benim bebeğim de 2 aylık ne zaman ağlarsa o zaman veriyorum, bazen uzun süre uyanmadığı zaman oluyor ben uyandırıyorum, aç kalınca kan şekerleri düşüyor uyanmıyorlar, bence 4 saatten fazla emzirmeyi geciktirmeyin daha çküçük, alarmları yakın aralıklı kurun o zaman uyanırsınız
Happygirl10 Gurbetozkan alarmları yakın kuruyorum da alışkanlık gibi bir şey oldu kapatıp yatıyorum geri hatırlamıyorum da sonrası çalıp çalmadığıni🙄
Happygirl10 Sedaaay bizim de en fazla 5 saat aç kalmışlığı vardı sonrasında uyanirdi ama bugün böyle oldu vicdan azabı çekiyorum 😲
Happygirl10 Zerinisa kilo alımı falan iyi bizim şükür hatta biraz önde bile biraz 7 buçuk saat açlıktan sonra keyfi de yerindeydi hemen uyandirinca uyandı zaten şaşırdı bı noluyo gibisinden baktı sonra emistik sakalastik uyudu yine ama bilemedim 🙄
Bebeminnie Happygirl10 benm 2ay 16 ginlük kızım 8-9 saat uyuyor gece Uyandırma diyor doktor ısrarla Biz kalkıp bşyler yiyor muyuz uyurken onlar da öyle artk sarılık aşamasını geçti kan şekeri düşmez Boşuna uykusunu bölme bebeğin
edaydogan Benim bebeğimde uyanmadığı oluodu 2 aylıkken doktorum kaldırma artık kan şekeri düşmez dedi o nezaman isterse ozmn kalkar dedi
Ozgeasya77 Benimde 2 ay 20 günlük bebeğim acıkınca kendi kıpırdanmaya başlıyo genelde 3 saatte bir kıpırdanmaya başlıyor o şekilde emziriyorum bende.Hiç kendim uyandırmadım
defnesmoms Happygirl10 o aylarda kızım 3 4 gün 5 saat 6 saat uyumuştu bende içim rahat etmiyor diye başını beklemiştim bidaha hiç uzun uyumadı :) en uzun gece uykusu 3 saat nerdeyse 4 aylık olacak .. uyuyorsa uyandrmayın acıkınca kalkar zaten
Minigimm Happygirl10 benim bebegim 3.5 aylık doktorum en fazla 4 saate kadar aç kalabilir dedi.ben hala 2.-2.5 saate bir besliyorum
Ayazzmirann Bebeminnie bebeğim 42 günlük ve halen sariligimiz geçmedi anne sütü sarılığı dendi değeri 9.doktorum geceleri uyandırma kendi uyansın dedi ama sarılık olduğu için sık sık emzirmem gerekmiyor mu kafam karıştı Bide 3 gündür büyük tuvaletini yapmiyo normalmi