Kızlar benım oglumda sarılık gecırdı 5 günlükken 18 de yatıs verıldı 5 gün sonra cktı ve cıktıktan sonra aynı hastaneye kontrollere gotrduk hersey normal dedi kilo alımıda ayına gore ilerde ama gozundekı sarılık gecmedı hafıften var tekrar kan tahlılı yaptrmam gerekıyor mu korkuorm bısey olur mu uzayan sarılık mı bılemıyorum