aleyyy merhaba canım benim bebiste uzamış sarılık 62 gunluguz yarın nasipse gitcegiz sarılık için inşallah geçmiştir geçen ay gittiğimizde idrar tahlili vs. Verdik temiz çıktı eğer düşüş olmamışsa inşallah düşmüştür başka tahliller yapcam dedi doktor yarın gitcez ama geçmiş gibi geçen ay gözler sapsarıydı şuan beyazladı fark ediliyor sarı olmadığı emzir bol bol bende emziriyorum doktorum mesela şey dedi benle eşime tek sorun etrafta işte bu bebek sarılık neden geçmemiş vs. Kötü şeyler söylerler hiç umursamayın korkulcak biseyi yok dedi temdi çıktı tahlilleri yavaş yavaş geçecek o dedi yarın ogrencez insallah