kaymakliekmekkadayifi yani bilmiyorum ki canım, istersen bi doktora daha götür çünkü bizimki ilaçla düzeldi. Karında gurultu mukuslu kaka rengi yeşil ve beslenmeyi reddediyor ağlıyor biberonu itiyordu, hatta iki gece boyunca hep ağlayarak uyandı sanki birden biri çimdiklemiş gibi, can acısıyla bağırıyordu. İlaçtan sonra düzeldi ve içtiği mama miktarı bile arttı. Bir süredir vardı bizde bu, gittikçe azalttı mama miktarını en son bi gün hiç yediremedim. Ben olsam bi doktor görüşü daha alırım, ilaç iyi bir şey değil elbette. Eğer kullanmıyorsan gaz damlası ya da probiyotik verebilirsin onun da çok faydası oluyor.