Egeninincisi Kızlar bebeğim 3.5 aylık. Karnı bir aydır çok fazla gurulduyor bazı günler uykudan ağlayarak uyanıyor. Zaten4. Aya az kaldı ataktanmıdır emmek istemiyor sağıp biberonla verince bile cocugun karnı gurulduyor. Kendini sıkıyor. Ellerini agzına bir sokuşu var parçalayacak gibi. Çok ağlıyor. Çok üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım. Gazını emdikten sonra ağzından cıkarıyorum alttanda çıkarmasına yardım ediyorum ama memeyi agzına aldıgı anda karnı guruldamaya başlıyor nedir sebebi. Alerjimi ?
1anne1bebek_ Egeninincisi merhaba Alerjik bebeklerde genelde bu bulgu oluyor ama sadece karnı guruldadığı için alerjik denilemez tabi ki.. Mukuslu kaka yapıyor mu? Gazdan da olabilir.. Doktoru karar verecektir çok gecmis olsun 💐
Esrayd Egeninincisi benim kızımı anlatmışsınız resmen. Kızım alerjik 4 ay 13 günlük. Bazen karın guruldamasından, gazdan uyuyamıyoruz. Ama bizde sadece karın guruldaması yok diğer bütün belirtiler de var. Siz de sadece karın guruldaması mı var?
Egeninincisi 1anne1bebek_ eskiden kakasında mukus vardı ama şuanda yok. Gürültülü yapardı oda yok çok şükür ben eskiden alerji siye düşünüp bi ay diyet bile yaptım. Şuanda da tükettiğim süt ürünlerini direk değilde kekte popaçada vs tüketmek yumurtayıda aynı şekilde. Genelde aynı şeyleri yiyorum. Dün kakaolu kek yedim belki kakao dokundu yada sabah karpuz yedim yada o. Ama bi aydır karnı gurulduyor yani anlam veremiyorum gaz yapcak seyler zaten hiç yememete çalısıyorum ama bilmiyorum acaba kolik mi sancı mı çekiyor yavrum😔
Egeninincisi Seda19 sizede çok geçmiş olsun Allah yardımcımız olsun🙏🏻Bu forum olmasa dertleşecek kimsem yok iyiki burası var
Egeninincisi Esrayd kakada mukus vardı eskiden ama artık yok kakasını gürültülü yapardı oda yok. Ben alerjiden şüphe ediyordum ama bu belirtiler kalktı. Çok şükür vücutta döküntümüzde yok. Şuan belirtilerimiz karın gurultusu emmek istememe cünkü karnı cok gurulduyor. Şimdilik başka bişey görmedim relactaz kullanıyoruz damla olarak ben direk süt togurt yumurta tüketmiyorum ama pogaca yiyorum bazen bazen kek yiyorum onundışında paketli gıda cok nadir tüketiyorum örn çikolata yiyorum bazen yada burcak bisküvi filan. Bugün karpuz yemiştim bilmiyorum ondan bi sorun olurmu
kaymakliekmekkadayifi Esrayd diger belirtiler neler qcaba ben siddetle alerjiden supeheleniyorum ama hangi doktora gotursem kan yoksa alerji degil diyor.
Essass Mukuslu kaka nasil oluyor hala anlayamiyorum ? Bizim kiz da ayni 3 buçuk aylik ve söylediğiniz her şeyi yaşıyoruz ve çok zor gerçekten
Egeninincisi Essass allah yardımcımız olsun. İçim parçalanıyor onu o halde görürken. Mukus kakanın sümüklü bi yapıda olması demek üzerinde sümüksü bi tabaka halinde görünür
Ultraslan40 Büyük ihtimal gaz, çünkü o aylar da biz de hastaneye gittik bu sebepten, yırtınıyordu çocuk, biraz da hırıltısı vardı. Akciğer röntgeni istedim, çekildi. Röntgene bakıp doktor ‘bu çocukta o kadar çok gaz var ki karnı dolmuş taşmış’ demişti.
Egeninincisi Ultraslan40 anladım çok geçmiş olsun inşallah iyi olur umarım alerji değildir. Ben yine süt ürünü tüketmicem ne yapim yavrum iyi olsun yeterki.
Egeninincisi kubra17- kilo alımı bu zamana kadar iyiydi. Posttada yazdıgım gibi sağıp verdiğimdede içmiyor. Çünkü karnı gurulduyor kendisini sıkıyor
Esrayd kaymakliekmekkadayifi kaka da kanve mukus, ciltte döküntü, yoğun gaz, saçta konak, geçmeyen hırıltı sizde hangileri var
Mommy2b Egeninincisi aynıları bizde de var mukuslu kaka ile birlikte alerjiden şüphelenildi süt vb alerjenleri yedirmiyor doktor bana şu anda
Egeninincisi Mommy2b çok geçmiş olsun bende kendim dikkat edicem bizim aleeji doktorumuz yok malesef😔çocuk doktorlarıda fazla anlamıyor
snowflake Egeninincisi aynı sorun benim kızımdada oluyordu arada gine oluyor ama sağlık ocağına aylık kontrole gittigimde ordaki ebe gazdanda olabilir demişti