Kuzeyim09 2 ay aşısı bizim de aşı fobisi olusmasina neden oldu. Ayni sizin gibi yaptirdik aglamadi bile sasirdim eve geldi emdi uyudu uyandi emdi yine uyudu asidan 3 4 saat sonra bi aglamaya basladi inanamadik en az 3 4 saat ciglik cigliga agladi calpol vermemize rağmen. saati dolunca tekrar verin ben 2 gun verdim 6 saat arayla ama cok huzursuz ise 4 saat arayla verebilirsiniz. Dun de 4 ay asimizi olduk ve yanlis olduğunu bildigim halde korkumdan asiya gitmeden yarim cay kasigi calpol verdim