Anneler mrb bugun bebegimin 2.ay asisi yapildi karma asi iki bacaktan asidan sonra iyidi eve geldik uyuduu 3 4 saatt sonraa ağlama ilee uyandii baya ağladı ebeyi aradim normal canı yanıyordur dedii calpol verdim simdi biraz sakin gibi sizde oldumu acaba boyle o kadar cok ağladık bende onunla agladim lutfen yazarsanız sevinirim ateside 37 cikti sonra biraz düştü