Senayigitali [bilinmeyen] dedigin termos küçük sanırım dimi cnm peki yetiyormu sana dışarı cıktıgında ben evdede kullanacagım şimdilik ketılla idare ediyorum
Senayigitali Birde kızlar e bebekte satılan küçük plastik şişelerden satılan içinde sanırım 15 tane var Onlardan kullanan varmı Bebek suyu diye geçiyor.
Geceumut Senayigitali kesinlikle e bebekten alma canım ben 2 tane aldım 1 kere kullanmada bozuldu hatalı ürün bariz iade veya değişim yapmıyolarmıs termoslarda incelemeye yolladım yaptılar tekrar bozuldu termoslar
ikos58 NaimeYilmaz bu porland güzele benziyor ama cc si az geldi bana bir büyük boyu var sitede lacivert sanıyorum aynıdır yarın gidip bakayım ben de
Merveedd NaimeYilmaz ya ben milyoncudan aldım 39tlye termos valla 1 gün sıcak kalıo yani sabah çıktığını düşün akşam yatana kadar sıcak su
Didtas Senayigitali e bebekteki baby me termosu kullanıyorum çok güzel ben sıcak su saklıyorum içinde çok uzun süre sıcak kalıyor. Kampanyadan 10tl almıştım
NaimeYilmaz ikos58 hmm mallofta vardır ıns bugun gidicem bende oraya bakayım magazada daha pahalı degıldır ıns
Esinkrglle NaimeYilmaz ben bebişten çok önce kendim için almıştım tantitoniden çok sıcak tutuyo uzun süre rengarenk çokta güzeller tavsiye ederim 😌
Akayinannesi Senayigitali hepsiburada dan aldım. Babyjem markası 6 7 saat sıcak tutuyor.memnunum ben yetiyor