yazelmila benim doktorum kesinlikle 2 yıl çocuk yok demişti. Bilemiyorum sağlık açısından. Doktora gidersen bilgilendirir misin? Bence sağlık açısından sorun olmuyorsa çok güzel bir şey bu :) bence sevinmelisin ♥️ Kilolar geçer gider hiç üzülmeyin, çocuğunuzun aynı yaşlara yakın bir kardeşi olması muhteşem ♥️