Bundan tam 6 ay önce aynı postu atmıştım. Kızım 9 aylık, sezeryan doğum ve ben hamileyim diye. Ben ağlarken doktorum agladigim için kızmıştı. Servetlerini veren insanlar var diye. Sonra düşündükçe haklı buldum ve asla ağlamadım bir daha. Rabbim vermişse kolaylığını da elbet verecektir. 💐 Unutmayın anneyiz biz 🙏😊🎉 2 yıl çok zor olacak ama inanıyorum ki sonrasında Iyiki erken olmuş diyeceğiz hepimizde 😘🙏