sedadmr öncelikle çok geçmiş olsun allah şifa versin. Kesinlikle dava etmelisiniz , zırt pırt kontrole çağırıp para almayı biliyorlar ama işlerini yapmaya gelince salla patiler. Bu ne dıyarsıZlıktır ya. Doğum sonrası ilk günden fark edilmeliydi durumunuz , zaten bildiğim kadarıyla bu tür tehlikeli durumlar için kanama kontrolü yapıyor hemşireler hastanede, kanamanız ve agrınız fazla olmasına rağmen geçiştirilmiş olmanız kabul edilemez.