Cansu03072020 hislerime tercüman oldunuz biz de yaşadık bunu gerçekten mamaya direnmesin anneler ben de yaptım ama değmiyor gerçekten,bebişlerin bize ,güvenli olmaya ve sağlığa ihtiyacı var elbet beslenecek ,keşke takmasak ama işte sonradan anlıyoruz ne yazık ki