-denizinannesi Üzülme güzel anne ,bebiş aç kalmasın mama ile takviye yap önemli olan şu an onun doyması ve sağlıklı olması gelecektir sütün Allah’ın izniyle ,biz de 10 günlüğüz mamaya direndim vermedim sütüm yetersiz kalmış bebiş sarılık oldu hastanede yattı 😟stresten benim de azaldı ama gelmeyecek değil ,sakin pes etme , günde 3-4 lt su iç ,bol yeşillik,bol sağım ve uyku çok önemli ben hiç uyumazdim az az uyku ile ve su ile gelmeye başladı sütüm,ılık duş ve masaj da çok etkili ,sağlıcakla büyüsün minişin 🌸