Canan_sezer Allah ım bide gülüyor beni coldırtıyor yiyim mi sevim mi uyıtımmı bilmiyorum yok ben kafayı yedim sanırım 😀😀😀😀😀
edaninannesii Canan_sezer ay o laf yokmu 1 ay geçsin düzelir 40 olsun düzelir sakinleşir dünyanın en büyük yalanı 😕
edaninannesii Mrl-ozsen bitmicek heralde bu nöbet işi 🤦🏼♀️ sorma sorma bi gözüm kapalı bi gözüm açık uyutmaya çalışıyorum resmen kendimde olmuyorum 🥴
Canan_sezer edaninannesii yok anam kanmayın yalan yok kırkı cıksın yık 3 ay olsun bak nasıl toparlar şimdi 6. Aydan sonra oturur uyku düzeni falan 😀😀
Morcivert061 Canan_sezer benım nöbetleşe kalkıyorlar bi 22 aylık kızım var birde 25 günlük biri yatıyor biri kalkıyor 🤣
Alyaberenim Canan_sezer 11ay15 gunluk saat 1.30 da başliyor sabaha kadar salliyorum hic bitmedi uykusuz gecelerim
Damla93 Canan_sezer 13 aylık kapı anahtarlarını çıkartıp takıyoruz çok eğlenceli gerçekten bu saatte yapılacak en güzel aktivite 😀uykunun varlığından haberi olmayan oğlumla eğlencenin dibine dibine vuruyoruz 😀
Canan_sezer Damla93 biz kaçda uykuya daldık bilmiyorum eşim almış sabah yanımdan biraz yatım diye kıyamam ikiside salonda baygın yatıyordu artık saat kaça kadar takıldılarsa 😀😀😀