Canan_sezer Evet bu saate uyumayan anneler nöbetçi anneler söyle alayım sizleri biz 3 ay 10 gğnlügüz ve hala ayaktayız ya sizler(kafayı yemek üzereyim az kaldı)
hazaralkan Canan_sezer canım ya sabret bizde 5 aylık olduk ama İnan ki en iyi dönemleri şuan sendeki iç uyu falan. Biraz dillenince eyvahhh baş edemiyorum çok yoruluyorum. Sanki bütün gün beton çekmişim gibi 😂
Ozgecee3 Canan_sezer bende suan sinirden kendimi parcalicam 1.5 saattir uykusu oldugu halde uyumuyor ya😡😡😡😡😡3 ten beri ayaktayiz
Canan_sezer hazaralkan birde atak haftamız geliyor maşallah Allah bağışlasın sizin kinide🥰 bu uykusuz geceler ne zaman demiyim geçiyor mu?
hazaralkan Canan_sezer geçer geçer. Ya İnan ki öyle bir büyüyorlar ki aman aman. Her geçen gününü özlüyorum
Mrl-ozsen Canım yalnız değilsin bizde 1 aylık 18 günlüğüz her gece sabahlıyoruz malesef buna da şükür ne diyim Rabbim beterinden korusun
Mrl-ozsen Canan_sezer 😂 sorma gitsin ya 😂 deli gibi uykusu var ya uyuyor ama dalamıyor 24:00 den beri uyumaya çalışıyoruz 😂
Canan_sezer Mrl-ozsen hayır merak ediyorum ufacık bedeninden okadar ses enerji nerden cıkıyor diyorum oglum sen bebeksi az bebek pl 😀😀😀
edaninannesii Mrl-ozsen bitmicek heralde bu nöbet işi 🤦🏼♀️ sorma sorma bi gözüm kapalı bi gözüm açık uyutmaya çalışıyorum resmen kendimde olmuyorum 🥴