Askmeyvesininannesi [silindi] bence yoktur. Bemde nar ekşisi çok severm .sırf onu yemek için salata yaparm. Çok yemek istiyosam ve karnınıda doyurup bastırmak için salata yap. Dök bol bol
Askmeyvesininannesi [silindi] kısır deilde Çoban salatası yap. Nar ekşiyi bocala 😀😀 zeytnyağda olsn bolca ve tuzda 🤩 Üff ağzımın suyu aktı🤭😋😋 Kısırda limon ekşisi güzel gidiyo. Nar tatlı kaçıo
nursocum [silindi] Hayırlısı olsun tatlım. Oy maşallah Paşa’ya baya büyütmüşsün Allah sana bağışlasın ❤️