Askmeyvesininannesi [silindi] bence yoktur. Bemde nar ekşisi çok severm .sırf onu yemek için salata yaparm. Çok yemek istiyosam ve karnınıda doyurup bastırmak için salata yap. Dök bol bol
[silindi] NukleerBaslikliKiz ev yapımı tadı çok güzel ya midem delinir diye korkup azcık azcık yavaşladım şimdi ama desen ki bişiy olmaz bardakla içeceğim 🤣
[silindi] Cns1903 içinde sadece nar var kaynanam yaptı 🥰ama bilmiyrojm ki yada yookkksa inş hamile değilim 🤪
Cns1903 [silindi] doğalsa Bişey olacağını sanmıyorum bende ekşiyi çok severim 😁 hayırlısı olsun inşallah 🤪😁
nursocum [silindi] düşük veya yüksek olunca dengeliyor. Ne demişler herşeyin fazlası zarar sarılıp vedalaş bence ☺️
[silindi] nursocum boyumun yetemeyeceği bir dolaba koydum tabureye çıkıp inş üşenip almaya kalkışmam😅😅
[silindi] nursocum test de çıkmamıştı oğlumu kanda öğrendim hatıra kalsın diye test yaptım 5 haftalık hamileyim ona rağmen yine negatif çıktı😅
[silindi] NukleerBaslikliKiz size de yeni bir bağımlılık yaptıracgam benim yüzümden aman fazla yeme sonra yeryüzünde bana nar kalmaz🤣🤣
[silindi] nursocum 😅oğlum daha 21 aylık teyzesi onu büyüteyim başka yapmam sanırım 🥳hergün bir maraton gibi geçiyor malum ama yinede belli olmaz 🙅
nursocum [silindi] Hayırlısı olsun tatlım. Oy maşallah Paşa’ya baya büyütmüşsün Allah sana bağışlasın ❤️