Baharceyhan ben iki sene önce yapmıştım sıkılaşmak için 1 ay her sabah 7 de yarım saat leslie daha sonra instagramda bir hesap var ergin kırbaç sanırım spor hocası onunla da YouTube da cardio yaptım tabi şekeri unu kestim inanılmaz sonuç aldım benim kilo sorunum yoktu zaten basen göbek ve iç bacak vardı 1 ayda gitti tabi sonra hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Tekrar başlayacağım artık.