Patatesyanakannesii ikiKudurukAnnesi 22.5 aylik oğlum 10 dk once ağlayarak uyandi sallıyorum bakalim😔🤦♀️
Splash-Splash-Love ikiKudurukAnnesi Sallatmıyor aynen sıvazlıyorum dalarsa dalar dalmazsa ağlamaya devam.. gözler de kapalı uyanıyor sadece ağlıyor
perikiziannesi Mesela biz de 8 ay 23 gün den bildiriyoruz bir saat önce uyandı emzirdim ettim yok ağla ağla bekliyoruz şuan uyumasınu atak mı diş mi her neyse bş an önce biter inşallah
Elv_18 ikiKudurukAnnesi canım doktor kulaklarına ve boğazına baktı.birsey çıkmadı çok şükür.dislerinden ağrı vuruyo olabilir dedi genel durumunda bir sorun olmadığı için .o yüzden uyaniyodur ağlayarak dedi. Biraz hafifledi zaten ağlamaları da .ben hala atak haftası ile alakalı diye düşünüyorum
Beneklikedi ikiKudurukAnnesi aynı durum bizde de var.. 7 aylık olacağız.. dişten diye düşündüm ama dr a da götürdüm.. herşey yolunda bi sıkıntı yok dedi dr.. diştedir dedi.. ki dişimizde çıktı☺️
ikiKudurukAnnesi Beneklikedi inşallah doktora da gidemiyorum Covid den dolayı kontrollere sağlık ocagına gidiyoruz
Beneklikedi ikiKudurukAnnesi bi bugün gittik dr a idrar tahlili verdik umarım temiz çıkar huzursuzluk hastalıktan olabilir dedi..
pandemibebegi Benimki de ağlayarak uyanıyor iki haftadır anlam veremedim dün bir baktım alt dişi patlamış. Diş olabilir canım
Mti16 ikiKudurukAnnesi Benim kızım da 8 ay 25 günlük , yaklaşık 1 haftadır bizde de durum o şekilde. Uyurken ağlıyor 5 10 dk da anca sakinleştirebiliyorum. Normal de de hiç ağlayan bir bebek değildir. Merak ediyordum bende, demek ki dönemsel bir şeymiş.